czwartek, 7 maja 2015

Robiłam selfie zanim to stało się modne, czyli zdjęcia sprzed lat ;)






Siemanko ;)

Dzisiaj próbowałam zrobić porządek w swoim komputerze, bo już bardzo ciężko nam się współpracuje. On się ciągle zawiesza, ja nie mogę nic znaleźć i z dnia na dzień jest coraz gorzej. Oczywiście niewiele te porządki pomogły, nie jestem w tym najlepsza :> Znalazłam za to moje stare fotki, które kiedyś mogliście znaleźć na tym właśnie blogu. Pomyślałam, że może powinnam odświeżyć sobie i Wam pamięć i wrzucić tu znów kilka z nich. Nie wiem dlaczego to robię, bo uważam, że są tragiczne :P Nie lubię robić sobie selfie a jeszcze bardziej nie lubię ich później oglądać. Niestety wtedy nie miałam lepszego pomysłu. Sama sobie byłam wizażystką, modelką i fotografem. Nigdy więcej!  Przypomnijcie mi to gdybym zmieniła zdanie :)

Miłego oglądania :D




















3 komentarze:

  1. Bardzo ładna jesteś :) Ja selfie zaczęłam robić baaardzo długo po tym, jak stały się modne :D A Twoje nie były wcale takie złe :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. super! piękne makijaże, zwłaszcza ostatni <3

    OdpowiedzUsuń