poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Zapowiedź sesji z Mają i Magdą





Hejka :)

Chciałam Wam dzisiaj pokazać fotki z bardzo fajnej sesji przy której ostatnio miałam okazję współpracować. Na razie jest ich tylko kilka, więcej będzie prawdopodobnie w maju. Pozowała piękna Maja Królikowska, zdjęcia robiła Magda Karpacka a makijaż to moja sprawka;) Było całkiem zabawnie. Maja skakała, wspinała się na ściany (!) i drzewa i robiła dużo innych dziwnych rzeczy :P Muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona, bo było mega sympatycznie :) Nie obyło się też bez dodatkowych atrakcji takich jak zupełnie nagi starszy pan (na moje oko po 60) opalający się na ławce niedaleko nas. Dodam, że działo się to w parku miejskim :P
Moim zdaniem zdjęcia są śliczne. No ale efekty pozostawiam Waszej ocenie.










Trzymajcie się :)

3 komentarze:

  1. też mogę dla Ciebie poskakać po drzewach :* chbr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy zimno jej w stopy? Osobiście wole kobiety w skarpetkach. Bardzo ładna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i profesjonalne zdjęcia. A makijaż poprostu cudo :) Ania Cz

    OdpowiedzUsuń